Royal
Tartu intohimoosi
Uudistunut Royal-suklaa lähti etsimään itselleen uutta positiota ruuhkaisassa suklaakategoriassa. Kultaharkkosuklaan brändiytimeen valikoitui intohimo. Uudella konseptilla haluttiin juhlistaa niitä, jotka elävät omien intohimojensa mukaan. Olipa kyseessä sitten omalaatuinen, tavallinen, tylsä tai vauhdikas himo.
Kampanjan keskiöön luotiin filmi, jossa seikkailemme intohimojen museossa – paikassa, johon on kerätty tavallisten ihmisten erilaisia intohimoja.
”Yhteistyössä Folkin kanssa Royalin kädenlämpöisyys muuttui kirkastetuksi brändi-positioksi ja siitä johdetuksi laadukkaaksi uudeksi kommunikaatioksi, jonka keskiössä sykkivät ihmisten erilaiset intohimot. Uudistettu mainonta ei ole vain kaunista katsottavaa, vaan liikuttaa niin brändillisiä kuin kaupallisiakin mittareita. Asiakkaana saimme Folkilta myös sen tarvittavan ’rohkaisuryypyn’ tehdä erottuvaa, kategorian normejakin rikkovaa viestintää.”
– Salla Kasula-Sainio, Marketing Manager, Cloetta