Meidän malli
01
Me olemme pirun hyviä tekemään markkinointia, joka osuu ja uppoaa tähän kansaan. Kyse ei ole fiiliksestä, vaan ammattitaidosta herättää tunne ihmisten oikeassa aivopuoliskossa. Se on ihan oleellinen juttu rakennettaessa pysyvää tunnesidettä ja luottamusta kuluttajan ja brändin välille.
02
Konseptuaalinen markkinointi on erikoisalaamme. Siis sellaiset pitkäkestoiset kampanjat, joissa on omaperäinen ja toistuva kaava, ja jotka vain paranevat ajan kanssa. Niitä ei liikaa näe, vaikka konseptuaalinen mainonta toimii kaupallisesti parhaiten.
03
Me uskomme ihmisten väliseen vuorovaikutukseen. Siinä on jotain taikaa, kun asiakkaan kanssa löytyy oikea kemia. Tekeminen on antoisaa ja menestys vääjäämätöntä.
04
Osaamme vaikuttaa suureen yleisöön, koska ymmärrämme ihmisyyttä. Meillä on työkalu saada kansan ajatukset osaksi suunnittelua. Kansanraadissa on yli 800 henkilöä eri puolilta Suomea.
05
Projektinhallinta on meillä erityisen hyvin näpeissä. Saamme siitä paljon kiitosta. Meillä Folkissa on niin mukava olla, että ihmisten vaihtuvuus on minimaalista. Niinpä tieto kulkee saumattomasti ja tiimit säilyvät.
Mitä tarjoamme
Kansanraati
Olemme Folk, koska haluamme tunneälytä syvällisesti kansaa. Käytössämme on yli 800 suomalaisen raati. Heidän kesken järjestämme viikottain laadullisia keskusteluja, joissa he paljastavat ostonesteitä, mielikuviaan brändistäsi ja toimialastanne sekä antavat mielipiteitä mainosideoista.
Brändistrategiat
Kaikilla yrityksillä on liiketoimintastrategia. Vaikkakin elintärkeä, se on liki aina rationaalinen ja kuivakka. Brändistrategian tehtävä on herättää bisnesstrategia henkiin, tarinallistaa se omalla väelle ja suurelle yleisölle. Me olemme tämän maan paras brändistrategioiden tekijä. Todisteet pyydettäessä.
Design
Design ei ole vain kaunista pintaa. Visuaalinen identiteetti kiteyttää koko brändin olemuksen, erottelee sen kilpailijoista ja toimii jo sellaisenaan myynnin edistäjänä.
Konseptit / kampanjat
Teemme mainontaa, joka osuu ja uppoaa tähän kansaan. Kampanjoita, joita siteerataan kahvihuoneissa ja välitunneilla. Mainoksia, joita ylistetään ja joista valitetaan nimettömänä somen mustissa aukoissa. Usein kyse on pitkäkestoisista mainonnankonsepteista, joskus irrallisista täsmäiskuista. Molemmille on paikkansa.