Meistä

Meitä on monen junan tuomia. Kaikkia yhdistää kuitenkin halu tehdä Suomen puhutuinta markkinointiviestintää. Älä kysy mikä meistä tulee isona. Emme vielä tiedä.

Meistä

Meitä on monen junan tuomia. Kaikkia yhdistää kuitenkin halu tehdä Suomen puhutuinta markkinointiviestintää. Älä kysy mikä meistä tulee isona. Emme vielä tiedä.

Meistä

Meitä on monen junan tuomia. Kaikkia yhdistää kuitenkin halu tehdä Suomen puhutuinta markkinointiviestintää. Älä kysy mikä meistä tulee isona. Emme vielä tiedä.

Meistä

Meitä on monen junan tuomia. Kaikkia yhdistää kuitenkin halu tehdä Suomen puhutuinta markkinointiviestintää. Älä kysy mikä meistä tulee isona. Emme vielä tiedä.

  • Atte

    Espoo, 2002

  • Elina

    Loppi, 1969

  • Jani

    Valtimo, 1988

  • Janni

    Hamina, 1993

  • Johanna

    Jyväskylä, 1992

  • Julia

    Merenkurkku, 2001

  • Jussi

    Lontoo, 1977

  • Kimmo

    Vuosaari, 1971

  • Lasse

    Honkajoki, 1980

  • Atte

    Espoo, 2002

  • Elina

    Loppi, 1969

  • Jani

    Valtimo, 1988

  • Janni

    Hamina, 1993

  • Johanna

    Jyväskylä, 1992

  • Julia

    Merenkurkku, 2001

  • Jussi

    Lontoo, 1977

  • Kimmo

    Vuosaari, 1971

  • Lasse

    Honkajoki, 1980

  • Atte

    Espoo, 2002

  • Elina

    Loppi, 1969

  • Jani

    Valtimo, 1988

  • Janni

    Hamina, 1993

  • Johanna

    Jyväskylä, 1992

  • Julia

    Merenkurkku, 2001

  • Jussi

    Lontoo, 1977

  • Kimmo

    Vuosaari, 1971

  • Lasse

    Honkajoki, 1980

  • Miika

    Ylivieska, 1998

  • Mika

    Seinäjoki, 1988

  • Minna

    Kannelmäki, 1976

  • Paula

    Turku, 1983

  • Pia

    Bagdad, 1984

  • Sami

    Inkoo, 1988

  • Teppo

    Mäntyharju, 1973

  • Tommi

    Tukholma, 1976

  • Vesa

    Pori, 1983

  • Miika

    Ylivieska, 1998

  • Mika

    Seinäjoki, 1988

  • Minna

    Kannelmäki, 1976

  • Paula

    Turku, 1983

  • Pia

    Bagdad, 1984

  • Sami

    Inkoo, 1988

  • Teppo

    Mäntyharju, 1973

  • Tommi

    Tukholma, 1976

  • Vesa

    Pori, 1983

  • Miika

    Ylivieska, 1998

  • Mika

    Seinäjoki, 1988

  • Minna

    Kannelmäki, 1976

  • Paula

    Turku, 1983

  • Pia

    Bagdad, 1984

  • Sami

    Inkoo, 1988

  • Teppo

    Mäntyharju, 1973

  • Tommi

    Tukholma, 1976

  • Vesa

    Pori, 1983

Meidän malli

01

Me olemme pirun hyviä tekemään markkinointia, joka osuu ja uppoaa tähän kansaan. Kyse ei ole fiiliksestä, vaan ammattitaidosta herättää tunne ihmisten oikeassa aivopuoliskossa. Se on ihan oleellinen juttu rakennettaessa pysyvää tunnesidettä ja luottamusta kuluttajan ja brändin välille.

02

Konseptuaalinen markkinointi on erikoisalaamme. Siis sellaiset pitkäkestoiset kampanjat, joissa on omaperäinen ja toistuva kaava, ja jotka vain paranevat ajan kanssa. Niitä ei liikaa näe, vaikka konseptuaalinen mainonta toimii kaupallisesti parhaiten.

03

Me uskomme ihmisten väliseen vuorovaikutukseen. Siinä on jotain taikaa, kun asiakkaan kanssa löytyy oikea kemia. Tekeminen on antoisaa ja menestys vääjäämätöntä.

04

Osaamme vaikuttaa suureen yleisöön, koska ymmärrämme ihmisyyttä. Meillä on työkalu saada kansan ajatukset osaksi suunnittelua. Kansanraadissa on yli 800 henkilöä eri puolilta Suomea.

05

Projektinhallinta on meillä erityisen hyvin näpeissä. Saamme siitä paljon kiitosta. Meillä Folkissa on niin mukava olla, että ihmisten vaihtuvuus on minimaalista. Niinpä tieto kulkee saumattomasti ja tiimit säilyvät.

Mitä tarjoamme

Kansanraati

Olemme Folk, koska haluamme tunneälytä syvällisesti kansaa. Käytössämme on yli 800 suomalaisen raati. Heidän kesken järjestämme viikottain laadullisia keskusteluja, joissa he paljastavat ostonesteitä, mielikuviaan brändistäsi ja toimialastanne sekä antavat mielipiteitä mainosideoista.

Brändistrategiat

Kaikilla yrityksillä on liiketoimintastrategia. Vaikkakin elintärkeä, se on liki aina rationaalinen ja kuivakka. Brändistrategian tehtävä on herättää bisnesstrategia henkiin, tarinallistaa se omalla väelle ja suurelle yleisölle. Me olemme tämän maan paras brändistrategioiden tekijä. Todisteet pyydettäessä.

Design

Design ei ole vain kaunista pintaa. Visuaalinen identiteetti kiteyttää koko brändin olemuksen, erottelee sen kilpailijoista ja toimii jo sellaisenaan myynnin edistäjänä.

Konseptit / kampanjat

Teemme mainontaa, joka osuu ja uppoaa tähän kansaan. Kampanjoita, joita siteerataan kahvihuoneissa ja välitunneilla. Mainoksia, joita ylistetään ja joista valitetaan nimettömänä somen mustissa aukoissa. Usein kyse on pitkäkestoisista mainonnankonsepteista, joskus irrallisista täsmäiskuista. Molemmille on paikkansa.

Folk Finland,
Mikonkatu 2 D (2. krs),
00100 Helsinki

Vapaa pääsy, ei ikärajaa. Ovet 09.00.

Folk Finland,
Mikonkatu 2 D (2. krs),
00100 Helsinki

Vapaa pääsy, ei ikärajaa.
Ovet 09.00.

Folk Finland,
Mikonkatu 2 D (2. krs),
00100 Helsinki

Vapaa pääsy, ei ikärajaa.
Ovet 09.00.

Folk Finland,
Mikonkatu 2 D (2. krs),
00100 Helsinki

Vapaa pääsy, ei ikärajaa. Ovet 09.00.