Sanoma
Liikkuvan kuvan uusi aika
Sanoma Median vuosisopimusneuvottelujen lähestyessä halusimme herättää suurten mainostajien huomion ja saada heidät vakuuttumaan Sanoman liikkuvan kuvan mahdollisuuksista yhä tiukentuneessa kilpailutilanteessa.
Suunnittelun alkuvaiheessa vastaan tuli biisi, jonka maagisen tarttuva poljento ja sanat tukivat täydellisesti kampanjan tarkoitusta: ”Enää ei tapahdu mitään jos ei siitä oo videoo.”
Rakensimme visuaalisen maailman tukemaan biisiä, eikä toisinpäin kuten yleensä.
Tarinan sijaan keskityimme puhtaasti fiilikseen. näin kampanjamateriaali siirtyi kivuitta myös lyhyempiin muotoihin, mikä oli Sanomien mainosmuotojen demonstroinnissa oleellista. Näytimme kädestä pitäen missä on audiovisuaalisen mainonnan vahvuus. Herätimme huomion ja sytytimme tunteen, koska ihmisiä ne mainostajatkin ovat.