Redi

Rakkaudesta kaupunkiin

Redi elää rakkaudesta kaupunkiin, ja nyt myös näyttää siltä.

Redin aloittaessa kauppakeskukselle oli suunniteltu perusilme. Ilmeessä oli hyviä elementtejä, mutta se ei ollut käytettävä, eikä vastannut Redin urbaania ja eläväistä sielua.

Uusi ilme suunniteltiin tukemaan ajatusta Redistä Helsingin uutena kaupunkikeskuksena, joka on täynnä tapahtumia ja kulttuuria. Metro, skeittiparkki, installaatiot, Redin kattopuutarhan keikat ja meri antoivat inspiraationsa uuteen ilmeeseen.

Redin väripalettia dominoivat metron tuoma syvä oranssi ja musta. Muut päävärit pehmentävät jyrkkiä sävyjä ja lisävärit tekevät ilmeestä tarvittaessa myös keveän. Poikkeuksellisen varioitava otsikkotypografia tukee monipuolista ilmaisua ja antaa graafisten muotojen ohella herkullisia mahdollisuuksia liikegrafiikan käyttöön. Ilme toimii valokuvilla, mutta on ilmaisuvoimainen myös ilman. Tarvittaessa se on rohkea tai hienovarainen mutta aina tunnistettava.

Ota yhteyttä. Katsotaan yhdessä, mitä keksittäisiin.

Ota yhteyttä.
Katsotaan yhdessä, mitä keksittäisiin.

Ota yhteyttä. Katsotaan yhdessä, mitä keksittäisiin.

Folk Finland,
Mikonkatu 2 D (2. krs),
00100 Helsinki

Vapaa pääsy, ei ikärajaa. Ovet 09.00.

Folk Finland,
Mikonkatu 2 D (2. krs),
00100 Helsinki

Vapaa pääsy, ei ikärajaa.
Ovet 09.00.

Folk Finland,
Mikonkatu 2 D (2. krs),
00100 Helsinki

Vapaa pääsy, ei ikärajaa.
Ovet 09.00.

Folk Finland,
Mikonkatu 2 D (2. krs),
00100 Helsinki

Vapaa pääsy, ei ikärajaa. Ovet 09.00.