Kausi
1
, Osa
1
Marleena Bask
Viestintä- ja markkinointijohtaja, Eezy
Marleena on huippuluokan tuloksentekijä, joka on palvellut Hartwallia, Meiraa ja nyt Eezyä. Hänen intohimonsa on kaupallistaminen sekä kansaa syleilevät konseptit. Jaksossa hän kuvaa myös mitä aiheita johtoryhmässä käsitellään ja miksei yksittäiset mainosratkaisut tai ”räyhäkät” brändivärit sinne kuulu.
Katso kaikki jaksot:

Uusi
Kausi
2
, Osa
1
Lauri Toivonen
Senior Vice President Marketing, SOK
Koska ensimmäistä kautta ei canceloitu, yritämme uudelleen. Toisen kauden starttaa useasti referoitu ja kehupuheissa tavan takaa nouseva markkinointijohtaja Lauri Toivonen. S-ryhmän markkinointi on nostanut rimaa vuodesta toiseen ja talossa on vahva brändi- sekä konseptikulttuuri. Miten vihreä ihme saatiin aikaiseksi? Miksi keskinkertainen ei riitä? Voiko Suomi olla maailman paras vähittäiskaupan markkinoinnissa? Lisäksi Lauri esittelee oman leiskan.

Uusi
Kausi
2
, Osa
1
Lauri Toivonen
Senior Vice President Marketing, SOK
Koska ensimmäistä kautta ei canceloitu, yritämme uudelleen. Toisen kauden starttaa useasti referoitu ja kehupuheissa tavan takaa nouseva markkinointijohtaja Lauri Toivonen. S-ryhmän markkinointi on nostanut rimaa vuodesta toiseen ja talossa on vahva brändi- sekä konseptikulttuuri. Miten vihreä ihme saatiin aikaiseksi? Miksi keskinkertainen ei riitä? Voiko Suomi olla maailman paras vähittäiskaupan markkinoinnissa? Lisäksi Lauri esittelee oman leiskan.

Uusi
Kausi
2
, Osa
1
Lauri Toivonen
Senior Vice President Marketing, SOK
Koska ensimmäistä kautta ei canceloitu, yritämme uudelleen. Toisen kauden starttaa useasti referoitu ja kehupuheissa tavan takaa nouseva markkinointijohtaja Lauri Toivonen. S-ryhmän markkinointi on nostanut rimaa vuodesta toiseen ja talossa on vahva brändi- sekä konseptikulttuuri. Miten vihreä ihme saatiin aikaiseksi? Miksi keskinkertainen ei riitä? Voiko Suomi olla maailman paras vähittäiskaupan markkinoinnissa? Lisäksi Lauri esittelee oman leiskan.

Kausi
1
, Osa
6
Seppo Niemelä
Markkinointijohtaja, Broman Group
Kauden päätösjakso. Mitä tapahtuu kun laihialainen dippainssi löytää markkinoinnin ja tulee uskoon? Ihmeitä. Markkinoinnin mainetekoja. Yli vuosikymmenen Lidlissä maan pidetyintä ja puhutuinta mainontaa sekä markkinointia toteuttanut Seppo Niemelä on matkannut Verkkokaupan ja Toolsin kautta perheyhtiö Bromaniin. Sepossa yhdistyy harvinaislaatuisesti analyyttinen ajattelu ja luova rohkeus.

Kausi
1
, Osa
6
Seppo Niemelä
Markkinointijohtaja, Broman Group
Kauden päätösjakso. Mitä tapahtuu kun laihialainen dippainssi löytää markkinoinnin ja tulee uskoon? Ihmeitä. Markkinoinnin mainetekoja. Yli vuosikymmenen Lidlissä maan pidetyintä ja puhutuinta mainontaa sekä markkinointia toteuttanut Seppo Niemelä on matkannut Verkkokaupan ja Toolsin kautta perheyhtiö Bromaniin. Sepossa yhdistyy harvinaislaatuisesti analyyttinen ajattelu ja luova rohkeus.

Kausi
1
, Osa
6
Seppo Niemelä
Markkinointijohtaja, Broman Group
Kauden päätösjakso. Mitä tapahtuu kun laihialainen dippainssi löytää markkinoinnin ja tulee uskoon? Ihmeitä. Markkinoinnin mainetekoja. Yli vuosikymmenen Lidlissä maan pidetyintä ja puhutuinta mainontaa sekä markkinointia toteuttanut Seppo Niemelä on matkannut Verkkokaupan ja Toolsin kautta perheyhtiö Bromaniin. Sepossa yhdistyy harvinaislaatuisesti analyyttinen ajattelu ja luova rohkeus.

Kausi
1
, Osa
5
Juuso Kalliala
Creative lead, S-ryhmä
Kuinka monta luovaa johtajaa tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Vastausta ei saada vieläkään, mutta sitä vastoin S-ryhmän palkittu luova johtaja Juuso paljastaa salaisuuksia elämästä pöydän molemmin puolin. Kiehtova teema on sovinnaisuus. Voiko varovainen tapaihminen edes tehdä tai tilata erilaistavaa markkinointia.

Kausi
1
, Osa
5
Juuso Kalliala
Creative lead, S-ryhmä
Kuinka monta luovaa johtajaa tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Vastausta ei saada vieläkään, mutta sitä vastoin S-ryhmän palkittu luova johtaja Juuso paljastaa salaisuuksia elämästä pöydän molemmin puolin. Kiehtova teema on sovinnaisuus. Voiko varovainen tapaihminen edes tehdä tai tilata erilaistavaa markkinointia.

Kausi
1
, Osa
5
Juuso Kalliala
Creative lead, S-ryhmä
Kuinka monta luovaa johtajaa tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Vastausta ei saada vieläkään, mutta sitä vastoin S-ryhmän palkittu luova johtaja Juuso paljastaa salaisuuksia elämästä pöydän molemmin puolin. Kiehtova teema on sovinnaisuus. Voiko varovainen tapaihminen edes tehdä tai tilata erilaistavaa markkinointia.

Kausi
1
, Osa
4
Mika Kaarto
Toimitusjohtaja, Orkla
Pidot vaan yltyy. Tällä kertaa kokemuksiaan ja näkemyksiään jakaa yksi maan kansainvälisesti meritoituneimmista nimistä. Mika Kaarto on kulkenut pitkän matkan Coca-Colalta Nokian kautta Orklaan. Mika on entinen ammattitason jääkiekkomaalivahti, jonka pelikirja on testattu globaalissa kilpailussa. CV:ssä on tukku bränditekoja ja lanseerauksia, jotka muuttivat markkinaa.

Kausi
1
, Osa
4
Mika Kaarto
Toimitusjohtaja, Orkla
Pidot vaan yltyy. Tällä kertaa kokemuksiaan ja näkemyksiään jakaa yksi maan kansainvälisesti meritoituneimmista nimistä. Mika Kaarto on kulkenut pitkän matkan Coca-Colalta Nokian kautta Orklaan. Mika on entinen ammattitason jääkiekkomaalivahti, jonka pelikirja on testattu globaalissa kilpailussa. CV:ssä on tukku bränditekoja ja lanseerauksia, jotka muuttivat markkinaa.

Kausi
1
, Osa
4
Mika Kaarto
Toimitusjohtaja, Orkla
Pidot vaan yltyy. Tällä kertaa kokemuksiaan ja näkemyksiään jakaa yksi maan kansainvälisesti meritoituneimmista nimistä. Mika Kaarto on kulkenut pitkän matkan Coca-Colalta Nokian kautta Orklaan. Mika on entinen ammattitason jääkiekkomaalivahti, jonka pelikirja on testattu globaalissa kilpailussa. CV:ssä on tukku bränditekoja ja lanseerauksia, jotka muuttivat markkinaa.

Kausi
1
, Osa
3
Sinikka Alanne
Vice President, DNA
Petra Kakkola
Markkinointijohtaja, DNA
Legendaarisen brändin valovoimaiset markkinointijohtajat Sinikka ja Petu nostavat jalustalle tiimityön ja jakavat risuja pelkuruudelle. Ammatissaan Petu vannoo tieteen nimiin ja Sinikka sydämen viisauden. Molemmat odottavat tekijöiltä pöydän kaikin puolin intohimoa ja kykyä tarinankerrontaan. Mukana häkissä heiluu Folkin CEO Pia Dahlman, joka muistuttaa miljardien arvoisesta unohdetusta kohderyhmästä. Tällä kertaa neljä kahden hinnalla!

Kausi
1
, Osa
3
Sinikka Alanne
Vice President, DNA
Petra Kakkola
Markkinointijohtaja, DNA
Legendaarisen brändin valovoimaiset markkinointijohtajat Sinikka ja Petu nostavat jalustalle tiimityön ja jakavat risuja pelkuruudelle. Ammatissaan Petu vannoo tieteen nimiin ja Sinikka sydämen viisauden. Molemmat odottavat tekijöiltä pöydän kaikin puolin intohimoa ja kykyä tarinankerrontaan. Mukana häkissä heiluu Folkin CEO Pia Dahlman, joka muistuttaa miljardien arvoisesta unohdetusta kohderyhmästä. Tällä kertaa neljä kahden hinnalla!

Kausi
1
, Osa
3
Sinikka Alanne
Vice President, DNA
Petra Kakkola
Markkinointijohtaja, DNA
Legendaarisen brändin valovoimaiset markkinointijohtajat Sinikka ja Petu nostavat jalustalle tiimityön ja jakavat risuja pelkuruudelle. Ammatissaan Petu vannoo tieteen nimiin ja Sinikka sydämen viisauden. Molemmat odottavat tekijöiltä pöydän kaikin puolin intohimoa ja kykyä tarinankerrontaan. Mukana häkissä heiluu Folkin CEO Pia Dahlman, joka muistuttaa miljardien arvoisesta unohdetusta kohderyhmästä. Tällä kertaa neljä kahden hinnalla!

Kausi
1
, Osa
2
Veli-Pekka Ääri
Kaupallinen johtaja, Tokmanni
VeePee Ääri, propagandapäällikkö Vatikaanin armosta, lasauttaa seinätaulun arvoisia markkinointinäkemyksiä kuin tykin suusta. Takana uraa niin mainostoimistossa, operaattorilla ja S-ryhmässä, missä hän oli keskeisessä roolissa, kun Halpuutus vietiin markkinaan. Edessä uusia kujeita Effie Grand Prix:n voittaneen Tokmannin ruorissa. Laita popparit mikroon ja viihdy.

Kausi
1
, Osa
2
Veli-Pekka Ääri
Kaupallinen johtaja, Tokmanni
VeePee Ääri, propagandapäällikkö Vatikaanin armosta, lasauttaa seinätaulun arvoisia markkinointinäkemyksiä kuin tykin suusta. Takana uraa niin mainostoimistossa, operaattorilla ja S-ryhmässä, missä hän oli keskeisessä roolissa, kun Halpuutus vietiin markkinaan. Edessä uusia kujeita Effie Grand Prix:n voittaneen Tokmannin ruorissa. Laita popparit mikroon ja viihdy.

Kausi
1
, Osa
2
Veli-Pekka Ääri
Kaupallinen johtaja, Tokmanni
VeePee Ääri, propagandapäällikkö Vatikaanin armosta, lasauttaa seinätaulun arvoisia markkinointinäkemyksiä kuin tykin suusta. Takana uraa niin mainostoimistossa, operaattorilla ja S-ryhmässä, missä hän oli keskeisessä roolissa, kun Halpuutus vietiin markkinaan. Edessä uusia kujeita Effie Grand Prix:n voittaneen Tokmannin ruorissa. Laita popparit mikroon ja viihdy.

Kausi
1
, Osa
1
Marleena Bask
Viestintä- ja markkinointijohtaja, Eezy
Marleena on huippuluokan tuloksentekijä, joka on palvellut Hartwallia, Meiraa ja nyt Eezyä. Hänen intohimonsa on kaupallistaminen sekä kansaa syleilevät konseptit. Jaksossa hän kuvaa myös mitä aiheita johtoryhmässä käsitellään ja miksei yksittäiset mainosratkaisut tai ”räyhäkät” brändivärit sinne kuulu.

Kausi
1
, Osa
1
Marleena Bask
Viestintä- ja markkinointijohtaja, Eezy
Marleena on huippuluokan tuloksentekijä, joka on palvellut Hartwallia, Meiraa ja nyt Eezyä. Hänen intohimonsa on kaupallistaminen sekä kansaa syleilevät konseptit. Jaksossa hän kuvaa myös mitä aiheita johtoryhmässä käsitellään ja miksei yksittäiset mainosratkaisut tai ”räyhäkät” brändivärit sinne kuulu.

Kausi
1
, Osa
1
Marleena Bask
Viestintä- ja markkinointijohtaja, Eezy
Marleena on huippuluokan tuloksentekijä, joka on palvellut Hartwallia, Meiraa ja nyt Eezyä. Hänen intohimonsa on kaupallistaminen sekä kansaa syleilevät konseptit. Jaksossa hän kuvaa myös mitä aiheita johtoryhmässä käsitellään ja miksei yksittäiset mainosratkaisut tai ”räyhäkät” brändivärit sinne kuulu.



Folkemia on makasiini, jossa maan johtavat markkinoijat eivät pidättele. Luvassa paljastuksia, herutusta, itsekehua, -kritiikkiä ja -ruoskintaa. Soveltuu teille, jotka haluatte kehittää omaa ajattelua sekä lisätä luovan markkinoinnin ymmärrystä. Sisältää kiroilua. Ei tekoälyköille.