Säästöpankki
200 vuotta

Mediassa törmää kuukausittain erilaisiin synttärimainoksiin. Tai siis samanlaisiin. Serpenttiini liehuu ja torvet soivat yritysten huutaessa vuosilukujaan. Mitä niistä pitäisi tavan ihmisen ajatella? Hieman siis hirvitti, kun Säästöpankki täytti komeat 200 vuotta. Odotukset olivat pilvissä ja toiveita riitti. Edessä olisi raskas synnytysprosessi. Vaan kuinkas kävikään.

Vuosia takaperin luodun Tahdon asialla -konseptin varaan oli hyvä rakentaa. Kuunneltuamme asiakkaiden toiveita ja mieltymyksiä veimme muutamia konseptiaihioita Kansanraatiin. Se helpotti sekä meitä idean jalostamisessa että asiakasta kampanjan myymisessä talon sisällä. Tosi tarina voitti fiktion. Neiti Hedvig Nyström, Säästöpankin ensimmäinen asiakas, päätettiin valjastaa kampanjan keulakuvaksi. Tuotantovaiheessa ei kenellekään ollut enää mitään epäilyksiä. Esimerkillinen kampanja kaikin tavoin. Tällaisia lisää, kiitos.

Ota yhteyttä