Me olemme Folk

Olemme intohimoisia kansannaisia ja -miehiä, joiden kanssa asiakkaan on ilo sukeltaa ihmismielen mysteereihin ja sen brändiä palvelevaan tulkintaan.

Meillä on näyttöjä johdonmukaisesta brändinrakennuksesta ja sen tuloksista. Teemme markkinointia, joka osuu ja uppoaa kansaan. Kampanjoita, joita siteerataan kahvihuoneissa ja välitunneilla. Mainoksia, joita ylistetään ja joista valitetaan nimettömänä sosiaalisen median mustissa aukoissa.

Osaamme todistettavasti vaikuttaa suureen yleisöön, koska ymmärrämme ihmisyyttä. Meillä on osaamista sekä työkalu saada kansan ajatukset osaksi suunnittelua. Kansanraadissa on jo 700 henkilöä eri puolilta Suomea. He tulevat mielellään keskustelemaan brändeistä ja mainonnasta, kun kutsu käy. Virtuaaliset ryhmäkeskustelut auttavat näkemään metsän puilta. Ne antavat arvokkaita oivalluksia sekä ymmärrystä päätöksenteon tueksi. Hyödynnämme ryhmäkeskusteluja myös tuotteiden ja palveluiden kehitystyössä.

 

 

Kokomme ei ole estänyt meitä tekemästä suuria asioita tai tarjoamasta kattavaa palvelua.
Tässä lisää niistä:

KAMPANJAT

Media on täynnä mainontaa, jota kukaan ei halua nähdä. Ne eivät ole meidän tekosiamme. Teemme markkinointia, joka osuu ja uppoaa kansaan. Kampanjoita, joita siteerataan kahvihuoneissa ja välitunneilla. Mainoksia, joita ylistetään ja joista valitetaan nimettömänä sosiaalisen median mustissa aukoissa.

BRÄNDISTRATEGIAT

Hyvän mainoskampanjan ja menestystarinan erottaa se, että yleensä jälkimmäisellä on itseään suurempi tarkoitus. Työstämme yhdessä asiakkaan kanssa brändille sen merkityksen sekä määrittelemme arvot, edut, persoonan ja tavan puhua. Tavoitteita unohtamatta.

DESIGN

Design ei ole vain kaunista pintaa. Visuaalinen identiteetti kiteyttää koko brändin olemuksen, erottelee sen kilpailijoista ja toimii jo sellaisenaan myynnin edistäjänä. Parhaimmillaan pelkkä oivaltavasti suunniteltu pakkaus herättää tunteita, aina ihastuksesta naurun kautta nälkään.

KANSANRAATI

Viisaus ei asu mainostoimistossa. Siksi kuuntelemme kansaa. 700 raatilaista eri puolilta Suomea kertovat mielipiteensä brändeistä ja mainonnasta, kun kutsu käy. Ryhmäkeskustelujen lopputuloksena on oivalluksia ja ymmärrystä päätöksenteon tueksi.

WORKSHOPIT

Kuinka lisätä luovaa ajattelua, ymmärtää huumorin tyylikeinoja tai kirjoittaa sujuvasti oman brändin äänensävyllä? Esimerkkejä meidän luovista työpajoista, jotka auttavat löytämään uusia lähestymistapoja yrityksen toimintamalleihin. 

SISÄINEN MARKKINOINTI

Katoilta on turha huudella sellaista, johon ei itse usko. Siksi yrityksen sisäisten arvojen on hyvä olla enemmän kuin perehdytyspaketin lukematta jätetty aukeama. Siitä myös kassa kiittää.